با سلام نظرات این وبلاگ که محرمانه باشد به هیچ وجه در وبلاگ نمایش داده نخواهد شد و به غیر از نظرات معمولی که محرمانه نیستند با تشگر مدیر وبلاگ
بر اساس يك پژوهش جديد، زنان ميتوانند براي از بين بردن موهاي زائد چاي نعنا بنوشند .
دانشمندانمی گویند ؛ رويش موهاي زائد در زنان ناشي از فعاليت هورمونهاي جنسي است كه باعث ايجاد صفات ثانويه جنسي مردان در آنان ميشود.
محققان دانشگاه سليمان دميرل تركيه معتقدند كه نوشيدن چاي نعناع رشد موهاي زائد را به حداقل ممكن ميرساند.
مهمت نومان تامر، محقق، در اين زمينه ميگويد:« درمانهاي رايج در مورد موهاي زائد بيشتر حول محور مقابله با هورمونهاي جنسي آندروژن است حال آن كه چاي نعناء شيوهاي طبيعي براي اين منظور است.» اين گروه از محققان ضمن بررسي اثرات نعناء در كم مويي به اين نتيجه نيز رسيدند كه اين گياه ميل جنسي را در مردان كاهش ميدهد.
+نوشته شده در پنجشنبه بیست و هشتم آذر 1387ساعت23:4توسط صفر قویدل |
|